dinsdag 11 oktober 2016

Vernieuwingen ...en uitdagingen



Welkom op mijn blog

Ka & Ka Wonen

Een blog over ons, ons huis en onze winkel.
( Aan de winkel word nog hard gewerkt dus daarom nog even geduld)

Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Karin (de eerste Ka dus)
echtgenote van Kars ( de tweede Ka dus) 
Moeder van twee dochters, en oma van twee kleinkinderen.

Ik ben nu nog eigenaresse van Brocaatje ( wat stopt per 31 december)

En nu dus

Ka & Ka Wonen

Een nieuw concept , nieuwe ideeën, nieuwe uitdagingen.





Dus compleet anders
Daar hebben we ontzettend veel zin in.
En hopen dat iedereen meegeniet.
En mij/ons hier ook weer komt volgen!




Ik zeg WELKOM alle nieuwe lezers en volgers!

Groeten en een fijne dag!
Karin












14 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, ik ga je weer volgen.
    Succes met alles !!!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin, Leuk voor jullie zo een nieuwe start, ik ga jullie zeker volgen en ben al erg benieuwd naar de nieuwe ideeen. Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor Karin....maar gaan jullie nu echte winkel krijgen ?...ben heel benieuwd.....liefs Ria. Enne succes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even vraagje heb geen Google + maar lees met bloglovin....maar nu kan ik he niet volgen ...wat is je url naam van deze nieuwe blog ?...groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goedemorgen Ria,
      leuk dat je me hier gaat volgen!
      ik heb inmiddels een gewone volgers knop erop staan.
      https://kaenkawonen.blogspot.nl
      Ka& Ka Wonen dus :-)
      Nee geen stenen winkel maar webwinkel en inloop dagen elke maand

      Verwijderen
  5. Dan zit ik vandaag op het juiste moment nog eens in blogland. Ik vind het wel jammer want ik heb jou altijd heel graag gevolgd, jouw leuke ideeën en je fantastische styling. Een nieuwe start, dat is altijd positief waardoor je weer veel nieuwe energie zal krijgen. Ik wens jullie heel véél SUCCES...en ik ga je volgen natuurlijk...liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hay Marjon,
      leuk te horen maar goed het is dus tijd voor nieuwe plannen.
      Een nieuwe website en een nieuw blog.
      Ik hoop je hier te kunnen blijven inspireren .
      Dus Welkom hier!

      Verwijderen
  6. Jammer van Brocaatje, maar ook leuk dat jullie toch je schouders weer onder iets geheel nieuws zetten! Succes gewenst en natuurlijk wil ik je weer volgen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hay Lida,

      ach er is een tijd van komen en gaan , en ik hoop met dit nieuwe blog net zoveel inspiratie te teven.
      Welkom hier!

      Verwijderen
  7. BroKA of KAKA, het maakt mij niets uit, gewoon heel veel succes en doe wat je hart je ingeeft!
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hay Coby,

      hihi fijn te horen!
      Ik zal hier de draad van het bloggen weer op gaan pakken en hoop vele mensen blij te maken en te inspireren
      Welkom hier dus !

      Verwijderen
  8. Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen